Manja slova Veća slova RSS

Pitajte Ministarstvo

>

Ministar Nuhodžić: MUP bolji i efikasniji servis građana

Ministar Nuhodžić: MUP bolji i efikasniji servis građana
Datum objave: 09.01.2020 12:31 | Autor: MUP

Ispis Štampaj stranicu


1. Jednostavnije procedure,
2. novi servisi i usluge za građane i
3. najmodernija tehnologija!

To su tri naša ključna usmjerenja kojima smo u protekle tri godine posvetili posebnu pažnju i postigli značajne rezultate, u interesu građana Crne Gore.

• Produžili smo radno vrijeme za izdavanje ličnih dokumenata;
• Poboljšali smo infrastrukturu i tehničku opremljenost graničnih prelaza, tako da građani prolaze brže, a država je sigurnija;
• Uveli smo servis „Kamere na graničnim prelazima“.

Zahvaljujući efikasnom radu Uprave policije, javni red i mir je u kontinuitetu bio stabilan, ostvareni su značajni rezultati u borbi protiv teškog i organizovanog kriminala, a posebno trgovine ljudima i nasilja u porodici, procenat rasvijetljenih krivičnih djela protiv života i tijela je 83%, a zaplijenjeno je skoro 9 tona opojnih droga.

Takođe, unaprijedili smo sistem zaštite i spašavanja.

Šta nas čeka u 2020?

• Uvođenje novih elektronskih ličnih identifikacionih dokumenta;
• Video nadzor gradova;
• Uvođenje stacionarnih radarskih sistema;
• Unapređenje granične infrastrukture.

Uz želju za sreću i blagostanje u Novoj godini, moja poruka građanima Crne Gore je: Ministarstvo unutrašnjih poslova i Uprava policije su tu zbog VAS, mi smo VAŠ servis, sve bolji i sve efikasniji.

U ime svih zaposlenih, zahvaljujem vam na povjerenju i podršci koju nam svakodnevno ukazujete.